W pierwszym etapie współpracy zaczynamy od wspólnego ustalenia celu kampanii. Mogą to być np. transakcje wygenerowane przez sklep internetowy, przesłane zapytania poprzez formularz kontaktowy, bezpośrednie połączenia telefoniczne do firmy, itp.
Opracowujemy dedykowaną strategię obecności w Google. Definiujemy grupę docelową. Dobieramy słowa kluczowe na potrzeby kampanii w wyszukiwarce i kierowania do kampanii w sieci reklamowej. Tworzymy reklamy tekstowe oraz graficzne.
Tworzymy kampanię reklamową po wcześniejszym przeanalizowaniu Twojej branży w Google. Bierzemy pod uwagę zarówno potencjał słów kluczowych w Google, szukamy odbiorców, którzy pasują do Twojego profilu działalności. Bierzemy również pod uwagę działania Twojej konkurencji, aby Twoja marka mogła wyróżnić się na tle innych, przykuwając uwagę potencjalnych klientów i zwiększając wyniki kampanii reklamowej!
Po włączeniu kampanii w Google Ads zaczynamy pracować nad zwiększaniem efektywności działań. Dodajemy słowa wykluczające, optymalizujemy teksty reklam, modyfikujemy ustawienia kampanii i tworzymy kolejne kampanie, grupy reklam, itp.
Krytyczna ocena prowadzonych działań to podstawa skutecznej kampanii. Analizie poddawane są wszystkie składowe kampanii, m.in: słowa kluczowe, reklamy, rozszerzenia reklam. Weryfikowane są również możliwości zwiększenia wyników kampanii posiłkując się bardziej zaawansowanymi raportami dotyczącymi urządzeń, czasu, geolokalizacji i wielu innych zmiennych.
Po szczegółowej analizie przedstawiane są rekomendacje, które następnie wdrażane są w kampanii reklamowej. Po wprowadzeniu kluczowych zmian i poprawie wyników wracamy do Tworzenia i Optymalizacji, aby kampania stale była rozwijana i mogła generować wyniki w długim okresie czasu kiedy zmieniają się trendy i należy dostosować się do potrzeb i zachowań użytkowników.
Od 15 lat zajmuję się prowadzeniem kampanii reklamowych w Google Ads (AdWords)
W swojej karierze zawodowej prowadziłem efektywnościowe kampanie m.in. dla MediaExpert.pl, Empik.com, Avans.pl, Gandalf.com.pl, Volkswagen.pl, Asus.pl, GlaxoSmithKline, Netia.pl, IdeaBank.pl, LionsBank.pl, BZ WBK i wiele, wiele innych...
Od 5 lat pracuję również jako konsultant i audytor. Wspieram marki, a także domy mediowe podczas wdrażania strategii w nowo powstających kampaniach oraz w audytowaniu kampanii Google Ads i zwiększaniu efektywności kampanii reklamowych.
Współpracuję z Akademią Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, gdzie prowadziłem praktyczne zajęcia z Google Ads & Google Analytics. Gościnnie prowadziłem również warsztaty z reklamy w Google w Szkole Głównej Handlowej.
Prowadzę własną agencję reklamową, specjalizującą się w marketingu w Google.
Szczerze mogę polecić Łukasza jako specjalistę w zakresie optymalizacji kampanii efektywnościowych na platformie YouTube. Współpraca przebiegała bardzo sprawnie, w super atmosferze, a wyniki działań były bardzo satysfakcjonujące.
Joanna Lelejko, SoSpecial.plKampania bardzo podniosła nam wyniki pozyskiwanych klientów. Pomogła nam znaleźć kilkadziesiąt klientów z dnia na dzień, co przełożyło się na setki dostarczonych paczek. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Bartek Regulski & Filip Kot, PickPack.plWspółpracowałam z Łukaszem przy kampanii zasięgowej oraz pod konwersję na sprzedaż w YouTube. Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej obsługi i przygotowanej strategii. Łukasz świetnie sprawdził się również w roli eksperta na mojej konferencji Kampania WOW.
Magdalena Pawłowska, MagdalenaP.com & KampaniaWOW.plOgromne doświadczenie i wiedza na temat ekosystemu reklamowego Google'a. Współpraca z Łukaszem układa się na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem mogę polecić Łukasza tym, którzy szukają profesjonalnych usług SEM.
Michał Bąk, MarketingiBiznes.plNajwiększym plusem u Łukasza jest ogromny bagaż doświadczeń, łatwość przekazywania wiedzy i prowadzenie praktycznych warsztatów na uczelniach. To od razu się czuje podczas szkolenia, że jest one ułożone i przemyślane tak, by krok po kroku rozpakować temat w odpowiedniej kolejności.
Jan Jankowski,