W pierwszym etapie współpracy zaczynamy od wspólnego ustalenia celu kampanii. Mogą to być np. transakcje wygenerowane przez sklep internetowy, przesłane zapytania poprzez formularz kontaktowy, bezpośrednie połączenia telefoniczne do firmy, itp.
Od ponad 10 lat zajmuję się prowadzeniem kampanii reklamowych w Google Ads (AdWords)
W swojej karierze zawodowej prowadziłem efektywnościowe kampanie m.in. dla MediaExpert.pl, Empik.com, Avans.pl, Gandalf.com.pl, Volkswagen.pl, Asus.pl, GlaxoSmithKline, Netia.pl, IdeaBank.pl, LionsBank.pl, BZ WBK i wiele, wiele innych...
Od 5 lat pracuję również jako konsultant i audytor. Wspieram marki, a także domy mediowe podczas wdrażania strategii w nowo powstających kampaniach oraz w audytowaniu kampanii Google Ads i zwiększaniu efektywności kampanii reklamowych.
Współpracuję z Akademią Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, gdzie prowadziłem praktyczne zajęcia z Google Ads & Google Analytics. Gościnnie prowadziłem również warsztaty z reklamy w Google w Szkole Głównej Handlowej.
Prowadzę własną agencję reklamową, specjalizującą się w marketingu w Google.