Audyt SEM

Potrzebujesz audytu kampanii Google Ads?

Dlaczego warto przeprowadzić audyt Google Ads?

Bardzo dużo firm prowadzi działania reklamowe w Google Ads. Jednak nie wszyscy robią to w poprawny sposób. Obecnie system reklamowy Google Ads jest bardzo rozbudowanym narzędziem, które skrywa wiele zaawansowanych funkcjonalności. Z niektórych możesz nie korzystać, nie wiedząc, że istnieją lub też używasz ich, ale nie wykorzystujesz w pełni ich potencjału. Celem audytu kampanii Google Ads jest przede wszystkim zlokalizowanie, wskazanie, a następnie poprawienie błędów popełnianych w kampanii reklamowej. Kolejnym krokiem jest propozycja zmian, stworzenie skutecznej strategii, dzięki którym zwiększy się efektywność kampanii w Google.

Korzyści audytu SEM

  • Oszczędność budżetu reklamowego

    Pokażę Ci, gdzie dokładnie w Twojej kampanii budżet reklamowy został wydany nieefektywnie.

  • Wiedza o Google Ads

    Przedstawię i wytłumaczę Ci jak zarządzać kampanią, aby uniknąć popełnianych wcześniej błędów.  

  • Skuteczna strategia

    Wskażę Ci kierunek, w którym powinna podążać kampania, by osiągnąć większą skuteczność

  • Poprawa efektywności

    Otrzymasz gotowe wskazówki, które możesz wdrożyć z dnia na dzień poprawiając rentowność kampanii.

 

Co weryfikuję podczas audytu kampanii Google Ads?

  • Ustawienia konta
  • Struktura kampanii
  • Efektywność kampanii
  • Budżet w kampaniach
  • Grupy reklam
  • Słowa kluczowe
  • Wykluczające słowa kluczowe
  • Reklamy tekstowe
  • Rozszerzenia reklam
Kontakt

Złóż zapytanie


    Social Media

    Tutaj też jestem!