Bardzo dużo firm prowadzi działania reklamowe w Google Ads. Jednak nie wszyscy robią to w poprawny sposób. Obecnie system reklamowy Google Ads jest bardzo rozbudowanym narzędziem, które skrywa wiele zaawansowanych funkcjonalności. Z niektórych możesz nie korzystać, nie wiedząc, że istnieją lub też używasz ich, ale nie wykorzystujesz w pełni ich potencjału. Celem audytu kampanii Google Ads jest przede wszystkim zlokalizowanie, wskazanie, a następnie poprawienie błędów popełnianych w kampanii reklamowej. Kolejnym krokiem jest propozycja zmian, stworzenie skutecznej strategii, dzięki którym zwiększy się efektywność kampanii w Google.
Pokażę Ci, gdzie dokładnie w Twojej kampanii budżet reklamowy został wydany nieefektywnie.
Przedstawię i wytłumaczę Ci jak zarządzać kampanią, aby uniknąć popełnianych wcześniej błędów.
Wskażę Ci kierunek, w którym powinna podążać kampania, by osiągnąć większą skuteczność
Otrzymasz gotowe wskazówki, które możesz wdrożyć z dnia na dzień poprawiając rentowność kampanii.