Reklama w wyszukiwarce

Zwiększ sprzedaż w Google.pl

Czy marzyłeś kiedykolwiek o tym by ograniczyć wydatki na reklamę poprzez emisję skierowaną wyłącznie do odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją ofertą?
Już teraz możesz przestać marzyć i zacząć działać!
Reklama w Google to realny i w pełni transparentny środek do zrealizowania celów sprzedażowych. Kiedy masz świadomość za co płacisz to równocześnie wiesz za co płacić nie chcesz! Za pomocą narzędzia jakim jest Reklama w Google Ads trafiasz wyłącznie do konsumentów, którzy są chętni tego co jesteś im w stanie zaoferować. To oni sami deklarują chęć zakupu poprzez wpisywane w wyszukiwarce określonych fraz.

Jak działa Reklama w Google Ads?

Reklama w Google Ads to min. reklama w wyszukiwarkach – dzięki dedykowanej platformie jesteś w stanie emitować teksty reklamowe tylko i wyłącznie osobom wpisujących pożądane przez Ciebie frazy. Dzięki temu Twoje reklamy pojawiają się użytkownikom, którzy wyrażają intencję zakupową, co w konsekwencji zwiększa szansę na sfinalizowanie transakcji. Pamiętaj, że słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników zawierają nie tylko nazwy danych produktów ale często również lokalizację, czy informację o chęci skorzystania z darmowej dostawy lub dowozu na ternie miasta (np. komis samochodowy Kraków lub kebab z dowozem Szczecin). Dzięki raportowi wyszukiwanych haseł możesz nie tylko wykluczyć konkretne słowa kluczowe, ale również w przyszłości udoskonalić swoją ofertę o te zgłaszane, brakujące elementy.

Reklama w wyszukiwarce Google to także kontrola Twoich wydatków!

Reklama w Google to idealne narzędzie dla osób, które uwielbiają mieć pod kontrolą swoje wydatki. Za pomocą dedykowanej platformy to Ty jakiej grupie użytkowników powinny wyświetlać się Twoje reklamy. Dzięki optymalizacji na platformie Google Ads masz również możliwość stopniowego wykluczania emisji reklam osobom, które ze znanych Ci powodów nie będą zainteresowane Twoimi produktami. Możesz kierować lub blokować wyświetlanie treści ze względu na różnorodne kryteria, min: wiek, geolokalizację czy zainteresowania. Za pomocą plików Cookies (tzw. „ciasteczek”) jesteś w stanie również dotrzeć do odbiorców wcześniej odwiedzających Twoją stronę.

DSA (Dynamic Search Ads) – czyli reklama w wyszukiwarce na podstawie treści strony

Reklama w Google Ads to również kampanie oparte na dynamicznych reklamach. W tym wypadku nie musisz sam ustalać słów kluczowych na podstawie których pojawisz się w wynikach wyszukiwania – system sam zrobi to za Ciebie. Ty natomiast będziesz mógł kontrolować jakie podstrony chcesz udostępnić do skanowania treści. Możesz zarówno zasugerować skorzystanie z konkretnych zakładek lub po prostu pozwolić wziąć pod uwagę cały content Twojej witryny.

Reklama w wyszukiwarce Google to również dodatkowa przestrzeń w wynikach wyszukiwania

Za pomocą odpowiednio dedykowanych rozszerzeń możesz już dziś powiększyć objętość swoich tekstów reklamowych. Z prowadzonych statystyk wynika, że więcej znaków w reklamie w wyszukiwarce ma bezpośrednie przełożenie na wyższy CTR (współczynnik kliknięć) co z kolei prowadzi do niższych CPC (Z ang. Cost Per Click) i tak koło oszczędności się zamyka. Do najbardziej popularnych rozszerzeń należą min. Rozszerzenia połączeń pozwalające na bezpośredni kontakt klienta z firmą poprzez kliknięcie w wyświetlony nr telefonu (stosowane głównie na urządzeniach mobilnych) czy rozszerzenia linków do podstron (powiększające tekst reklamy o linki do konkretnych miejsc docelowych na stronie WWW), a także rozszerzenia lokalizacji informujące min. o położeniu geograficznym oraz godzinach otwarcia fizycznego punktu.

RLSA – kierowanie na listę odbiorców

Reklama w wyszukiwarce Google to nie tylko sposób na poszerzenie grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertę. Reklama w Google Ads zapewnia również mechanizmy pozwalające na dotarcie do odbiorców, którzy odwiedzili już Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu nie zdecydowali się na zakup. Za pomocą narzędzi optymalizujących stawki za konkretne słowa kluczowe możesz już teraz wzmocnić pozycje reklam emitowanych użytkownikom, którzy odwiedzili Twój serwis. To Ty kontrolujesz dla jakiej grupy klientów (w tym przypadku nowych lub powracających) chcesz być widoczny.

Jeżeli jeszcze Cie nie przekonałem to poniżej zamieszczam 6 najważniejszych powodów dla których powinieneś skorzystać z reklamy w wyszukiwarkach:

  1. Wyszukiwarka Google to ponad 95 procent użytkowników w Polsce, korzystających z tego typu narzędzi. To doskonały sposób na zbudowanie swojej bazy użytkowników, wyrażających jasne intencje zakupowe.
  2. Reklama w Google Ads jest efektywna – płacisz jedynie za realne korzyści! (kliknięcia, wyświetlenia).
  3. Reklama w wyszukiwarce Google jest relatywnie tańsza od innych rozwiązań. Dodatkowo to Ty decydujesz o budżecie na każdy kolejny miesiąc i w dowolnej chwili jesteś w stanie dostosowywać wydatki do obecnej sytuacji w firmie.
  4. Efekty są mierzalne – Reklama w Google Ads to realne wskaźniki interakcji. Masz kontrolę nad tym czy środki wydane na dany typ kampanii przynoszą pożądane rezultaty.
  5. Szukasz, więc potrzebujesz! Użytkownicy korzystający z wyszukiwarek to konsumenci szukający wyłącznie Twoich produktów. Za pomocą raportu wyszukiwanych haseł sam kontrolujesz na które frazy nadal chcesz pojawiać się w wynikach wyszukiwania, a które ze (np. względu na niski współczynnik konwersji) zamierzasz zrezygnować.
  6. Niemal natychmiastowa widoczność! Twoje reklamy pojawiają się już po chwili od implementacji treści na Twoje konto. W czasie realnym jesteś w stanie zatrzymać lub ponownie uruchomić daną kampanie.
Kontakt

Złóż zapytanie


    Social Media

    Tutaj też jestem!