Reklama na YouTube

Zbuduj świadomość marki, pozyskaj nowych subskrybentów i zwiększ sprzedaż!

YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce i zarazem najpopularniejszy serwis, w którym można publikować video lub też odtwarzać klipy innych użytkowników. Na całym świecie z YouTube korzysta ponad 1 mld użytkowników, a każdego dnia pojawia się średnio 85 000 nowych filmów.

YouTube a reklama telewizyjna

Reklama na YouTube jest przede wszystkim mierzalna. Wiemy ile było wyświetleń i obejrzeń reklamy, a dodatkowo możemy sprawdzić czy użytkownicy zasubskrubowali kanał lub tez skomentowali, polubili, udostępnili dane video. Posiadając kanał na YouTube masz też możliwość tworzenia list remarketingowych z użytkownikami, którzy wykonali dana aktywność w obrębie kanału lub też obejrzeli video. Dzięki temu możesz powracać z kampanią reklamową do tych którzy już znają Twój kanał. Ponadto w przypadku reklamy telewizyjnej spot reklamowy widzą też Ci, którzy nie należą do naszej grupy docelowej. YouTube ma możliwość doboru odbiorców wg wielu kryteriów: lokalizacja, urządzenie, wiek, płeć, status rodziny, zainteresowania i intencje zakupowe.

Formaty reklamowe na YouTube

Generowanie zasięgu:
  • Trueview Instream
    • 6 sekund – niemożliwa do pominięcia reklama Bumper Ad
    • 15 sekund – niemożliwa do pominięcia
    • 30 sekund – możliwa do pominięcia
Generowanie subskrypcji
  • Trueview Discovery
Generowanie konwersji (leadów / transakcji)
  • Trueview for Action (Zachęcenie do konwersji)
    Produktowa (dla eCommerce)
Świadomość marki
  • Sekwencja reklamy

Koszt reklamy na YouTube

Standardowo koszt obejrzenia reklamy video w YouTube wynosi od kilku do kilkunastu groszy. W momencie pominięcia reklamy opłata nie jest naliczana. O obejrzeniu można mówić wtedy kiedy użytkownik przekroczy 30 sekund w przypadku filmów dłuższych niż ten czas. Inną sytuacją naliczenia opłaty za obejrzenie jest obejrzenie video do końca jeżeli jest ono krótsze niż 30 sekund. Trzecią sytuacją, w której może dojść do naliczenia opłaty za obejrzenie to sytuacja, w której użytkownik pominie reklamę, ale kliknie na przykład w baner reklamowy, który towarzyszy reklamie video i przejdzie on do witryny www, aby skorzystać z oferty reklamodawcy.

Kontakt

Złóż zapytanie


    Social Media

    Tutaj też jestem!