Gmail jest jedną z najbardziej popularnych poczt email nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Dzięki milionom odbiorców możesz dotrzeć z reklamą produktów i usług również w ramach kampanii mailingowej na Gmail. Gmail Sponsored Promotions (GSP) bo tak nazywa się ten typ kampanii – jest bardzo osobistą formą kontaktu w porównaniu do innych typów kampanii w ramach systemu reklamowego Google Ads. Docieramy do użytkownika w jego prywatnej skrzynce poczty elektronicznej. Dzięki bardzo precyzyjnemu doborowi grupy docelowej jesteśmy w stanie z dużą dokładnością wyselekcjonować odpowiednich użytkowników.
Jak znajdziesz klientów na Gmail?
- W ramach Gmail dostępnych jest kilka skutecznych form targetowania reklam, dzięki którym dotrzesz do określonych użytkowników. Wśród nich są m.in.: kierowanie demograficzne (wiek, płeć),
- Ponowne wyświetlenie reklamy użytkownikom czyli remarketing
- Kierowanie na listę klientów (Customer Match)
- Słowa kluczowe znajdujące się w mailach skrzynki odbiorczej
- Kierowanie wg zainteresowań użytkowników
- Kierowanie wg zdarzeń z życia, np. przeprowadzka, ukończenie studiów, ślub.
Jak działa kampania na Gmail?
- Nad wszystkimi wiadomościami w skrzynce odbiorczej wyświetlane są maksymalnie dwie reklamy w postaci nowych, nieodczytanych maili.
- Po kliknięciu w reklamę, która imituję standardowego maila – otwiera się wiadomość e-mail.
- Po otworzeniu maila widoczna jest jego treść. Może mieć ona wiele postaci, w zależności od przyjętej strategii. Mail może zawierać dużą grafikę, szablon z video, formularzem lub też może być to dedykowany mail zaprojektowany w HTML5.
- Po kliknięciu odpowiednich elementów w treści maila użytkownik może opuścić skrzynkę Gmail i przejść do docelowej strony internetowej