Uaktualnij swoją stronę internetową oraz kampanię online w Nowym Roku

Łukasz Wiśniak Łukasz Wiśniak, dnia 2020.01.14

Kolejny rok za nami! Sprawdź czy na Twojej stronie www, kampaniach reklamowych i innych zewnętrznych narzędziach nie pozostały informacje nawiązujące do minionego roku. Poniżej znajdziesz najważniejsze rzeczy, które musisz jak najszybciej poprawić:

Kampanie reklamowe

  • Na czas Świąt Bożego Narodzenia harmonogramy wyświetlania reklam zostały zmodyfikowane? Sprawdź, czy we wszystkich kampaniach wyświetlanie reklam powróciło do standardowego harmonogramu wyświetlania reklam.
  • Jeśli w reklamach pojawiał się rok 2019 (np. „Ostatnia szansa na Rabat w 2019 roku!”) to koniecznie popraw reklamy i zmodyfikuj je tak, aby wskazywały na aktualny rok.
  • Dzień Darmowej Dostawy, Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Gwarancja Dostawy przed Świętami, Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwester (Nowy Rok) za nami. Upewnij się, że podstawowe elementy kampanii są aktualne, i nie zawierają już informacji na temat zeszłorocznych akcji promocyjnych:
    • Reklamy graficzne
    • Reklamy video
    • Reklamy tekstowe
    • Rozszerzenia reklam tekstowych
      • Linki do podstron
      • Rozszerzenia objaśnień
      • Rozszerzenia informacji w witrynie
      • Rozszerzenia promocji
      • Rozszerzenia cen
  • Jeżeli na czas Świąt Bożego Narodzenia stworzone zostały automatyczne reguły lub wprowadzone nowe skrypty. Sprawdź czy nie trzeba ich zmodyfikować lub wstrzymać.

Google Moja Firma (Google Maps)

  • Tworzysz wpisy z ofertami swoich produktów? Sprawdź czy oferty dodane w grudniu są nadal aktualne i czy na pewno zawierają datę zakończenia.

Witryna internetowa

  • W Twojej stopce widnieje „© 2019” ? Zaktualizuj rok na 2020!
  • Upewnij się, że meta tagi (tytuły i opisy strony) nie zawierają żadnych wzmianek odnośnie świątecznych akcji promocyjnych z grudnia.

Czy spodobał Ci się ten artykuł?

Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis!

Podziel się
Autor

Łukasz Wiśniak

Od 2011 roku zajmuję się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Jestem Certyfikowanym Specjalistą Google Ads. Prowadzę kampanie, udzielam konsultacji, a także dzielę się wiedzą i doświadczeniem podczas praktycznych szkoleń z Google Ads. Jako konsultant i audytor pomagam też domom mediowym lub bezpośrednio klientom w opracowaniu strategii, audytowaniu kont reklamowych lub też mówiąc kolokwialnie szybkim "podkręceniu" wyników kampanii Google ads. Wykładam również na uczelniach wyższych. Na Akademii Leona Koźminskiego prowadzę praktyczne zajęcia z reklamy w Google Ads (reklama w wyszukiwarce Google, reklama video w YouTube, kampanie produktowe w Google Shopping) oraz Google Analytics. Gościnnie miałem okazję również prowadzić warsztaty z reklamy Google Ads w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


Zobacz wszystkie wpisy napisane przez Łukasz Wiśniak
Najświeższe informacje

Dołącz do newslettera.
Bądź na bieżąco!

Blog

Najnowsze artykuły