Kolejny rok za nami! Sprawdź czy na Twojej stronie www, kampaniach reklamowych i innych zewnętrznych narzędziach nie pozostały informacje nawiązujące do minionego roku. Poniżej znajdziesz najważniejsze rzeczy, które musisz jak najszybciej poprawić:
Kampanie reklamowe
- Na czas Świąt Bożego Narodzenia harmonogramy wyświetlania reklam zostały zmodyfikowane? Sprawdź, czy we wszystkich kampaniach wyświetlanie reklam powróciło do standardowego harmonogramu wyświetlania reklam.
- Jeśli w reklamach pojawiał się rok 2019 (np. „Ostatnia szansa na Rabat w 2019 roku!”) to koniecznie popraw reklamy i zmodyfikuj je tak, aby wskazywały na aktualny rok.
- Dzień Darmowej Dostawy, Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Gwarancja Dostawy przed Świętami, Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwester (Nowy Rok) za nami. Upewnij się, że podstawowe elementy kampanii są aktualne, i nie zawierają już informacji na temat zeszłorocznych akcji promocyjnych:
- Reklamy graficzne
- Reklamy video
- Reklamy tekstowe
- Rozszerzenia reklam tekstowych
- Linki do podstron
- Rozszerzenia objaśnień
- Rozszerzenia informacji w witrynie
- Rozszerzenia promocji
- Rozszerzenia cen
- Jeżeli na czas Świąt Bożego Narodzenia stworzone zostały automatyczne reguły lub wprowadzone nowe skrypty. Sprawdź czy nie trzeba ich zmodyfikować lub wstrzymać.
Google Moja Firma (Google Maps)
- Tworzysz wpisy z ofertami swoich produktów? Sprawdź czy oferty dodane w grudniu są nadal aktualne i czy na pewno zawierają datę zakończenia.
Witryna internetowa
- W Twojej stopce widnieje „© 2019” ? Zaktualizuj rok na 2020!
- Upewnij się, że meta tagi (tytuły i opisy strony) nie zawierają żadnych wzmianek odnośnie świątecznych akcji promocyjnych z grudnia.