Wykorzystaj narzędzia marketingowe prosto od Google do promowania swojej firmy. Prowadzisz firmę lokalną? A może świadczysz usługi lub sprzedajesz produkty na terenie całego kraju? Z Google Ads jesteś w stanie dotrzeć do użytkowników w dowolnym, konkretnym miejscu!
Oprócz pozycjonowania organicznego, najpopularniejszą formą reklamy w Google są reklamy tekstowe, które wyświetlane są Twoim potencjalnym klientom w wyszukiwarce. Jednak możliwości dotarcia do właściwych odbiorców jest znacznie więcej. Kolejnym sposobem są reklamy produktowe, będące częścią kampanii Google Shopping. Google Ads umożliwia również emisję reklam wideo i banerowych w YouTube, Gmail oraz tysiącach innych witryn internetowych należących do Sieci reklamowej Google.
Precyzja w zdefiniowaniu lokalizacji użytkowników umożliwia przeprowadzenie bardzo skutecznych kampanii, które mają na celu dotarcie do osób z określonego obszaru. Najczęściej wybieraną lokalizacją w kampaniach Google jest Polska. Jednak w przypadku lokalnych kampanii warto zawęzić ten obszar, aby móc wyeliminować wyświetlanie reklam niewłaściwym użytkownikom. Dlatego zaleca się również stosowanie kierowania na województwa, miasta, dzielnice lub mniejsze obszary wokół danej lokalizacji. Precyzja pozwala na efektywną interakcję z właściwym odbiorcą.
W przypadku firmy zlokalizowanej we Wrocławiu warto rozważyć kierowanie wg: