Kampanie Google Ads Warszawa

Kampanie w Google dla firm w Warszawie

Kampanie reklamowe w Google Ads sprawdzają się zarówno w przypadku ogólnokrajowych i międzynarodowych firm jak i podmiotów działających lokalnie.

Reklamuj biznes lokalnie w Warszawie

Promuj stronę internetową nie tylko w wyszukiwarce Google za pomocą reklam produktowych w Google Shopping i tekstowych linków sponsorowanych. Pokaż swój biznes swoim potencjalnym klientom również w Google Maps, serwisie video YouTube, porównywarce Zakupy Google czy też poczcie elektronicznej Gmail.

Twój biznes może być również promowany w ramach sieci reklamowej Google. Reklamy banerowe lub animowane wyświetlą się tysiącach serwisów internetowych

Wyświetl reklamę osobom z konkretnej lokalizacji!

Możliwości geotargetowania w kampaniach Google Ads są bardzo duże. Twoja kampania nie musi być emitowana wyłączenie na terenie całego kraju. Wybierz mniejszy obszar jeżeli działalność Twojej firmy ma ograniczony zasięg. Mniejszymi obszarami, w których użytkownicy zobaczą Twoje reklamy są województwa, miasta, a nawet dzielnice. Tak różnorodne opcje geotargetowania reklam pozwalają skutecznie reklamować się w Google Ads zarówno małym biznesom i wielkim firmom.

Google Ads Warszawa

Wykorzystaj ruch mobilny

Duża część Twoich potencjalnych klientów z pewnością korzysta z więcej niż jednego rządzenia. Multiscreening to już powszechne zjawisko. Reklamując się w Google Ads można zadecydować na jakich typach urządzeń będą widoczne reklamy. Warto spojrzeć na wyniki osiągane na desktopach (komputery stacjonarne/laptopy), tabletach czy smartfonach, a nawet telewizorach (w przypadku sieci reklamowej). Raportowanie dla wybranych urządzeń pozwala podjąć trafne decyzje podczas optymalizacji kampanii. Istnieje możliwość obniżenia stawek kosztu kliknięcia na wybranych urządzeniach lub całkowitego wyeliminowania wyświetleń na danym urządzeniu.

Jaki jest Twój cel?

Google Ads to narzędzie, które pozwala na przeprowadzeni kampanii dla praktycznie każdego rodzaju biznesu. Najczęściej spotykanymi celami efektywnościowych kampanii są generowanie leadów, umożliwiające szybki kontakt z zainteresowanymi skorzystaniem z oferty osobami oraz sprzedaż online produktów fizycznych lub cyfrowych poprzez sklep internetowy.

Pamiętaj o mikrokonwersjach

Wyznacz sobie też mikro konwersje, czyli wartościowe cele, które użytkownik może wykonać na ścieżce prowadzącej do finalnego celu, np. zakupu online czy pozostawienia swoich danych kontaktowych. W przypadku sklepów internetowych mikro konwersją może być, np. dodanie produktu do koszyka, odwiedzenie drugiego z trzech kroków koszyka. Dla kampanii leadowych mikrokonwersją może być np. rozpoczęcie uzupełniania formularza (bez wysłania), czas spędzony na stornie dłuższy niż średnia długość dla całej witryny. Mikro konwersją może być również zapis do newslettera, obdarowanie zniżką w zamian za pozostawienie swojego maila, itp. Jeżeli chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads – skontaktuj się ze mną. Poprowadzę Twoją kampanię i zwiększę sprzedaż w Twojej firmie poprzez Google Ads.

Kampanie Google Ads Warszawa

Złóż zapytanie


    Social Media

    Tutaj też jestem!