Wykorzystaj kampanie Google Ads do promocji swojego biznesu. To idealne narzędzie do promocji Twojej firmy – niezależnie od tego czy prowadzisz lokalną firmę lub świadczysz usługi na terenie całego kraju lub poza jego granicami.
W ramach Google Ads możesz wypromować swoją stronę www w wyszukiwarce Google dzięki reklamom tekstowym. W ramach wyszukiwarki internetowej masz też możliwość wykorzystania reklam produktowych w ramach kampanii Google Shopping. Wykorzystaj również potencjał lokalnych zapytań i spraw, aby Twoja strona internetowa była również widoczna w wynikach Google Maps. Dzięki temu zwiększysz odwiedziny potencjalnych klientów w siedzibie Twojej firmy i ułatwisz im kontakt z Tobą. Reklama w Google Ads to również możliwość emisji reklam w YouTube, a także w porównywarce Zakupy Google lub też w Gmail. Kampanie reklamowe w Google Ads to oprócz wyszukiwarki również tysiące zewnętrznych stron, na których możesz wyświetlać reklamy banerowe, animowane lub video.
Ogromne możliwości w doborze precyzyjnej lokalizacji użytkowników czekają na Ciebie podczas konfigurowania kampanii Google Ads. Kierowanie na Polskę, czyli uwzględnienie wszystkich użytkowników z kraju zostanie zaproponowane Ci za każdym razem kiedy zaczniesz tworzyć kampanię reklamową. Jednak warto jest zawęzić geolokalizację, by móc wybrać właściwych odbiorców. Ta funkcjonalność sprawdza się w szczególności wśród firm działających lokalnie, których zasięg działalność ogranicza się do województwa, miasta czy też nawet dzielnic lub mniejszych obszarów.