Wypróbuj Google Ads w działaniach marketingowych swojej firmy. To narzędzie pozwoli Ci dotrzeć do osób znajdujących się w dowolnym miejscu na świecie – kraju, województwie, mieście, dzielnicy lub innym mniejszym obszarze.
Reklamy tekstowe w wyszukiwarce to jedna z najczęściej wybieranych form reklamy w Google. Musisz również wiedzieć, że to nie wszystko na co stać Google Ads. Wśród dostępnych metod dotarcia do użytkowników są jeszcze reklamy produktowe Google Shopping, kampanie reklamowe w Google Maps, YouTube, Gmail i tysiącach innych witryn internetowych, na których można wyświetlać reklamy banerowe. Reklama w Google ułatwi klientom odnalezienie Twojego biznesu przez potencjalnych klientów.
Zaawansowane kierowanie wg lokalizacji pozwala precyzyjnie dotrzeć do odpowiednich odbiorców reklam. Domyślnie proponowane jest wykorzystanie kierowania reklam na całą Polskę. W przypadku lokalnych firm, nie ma potrzeby emitowania reklam na terenie całego kraju dlatego idealnym rozwiązaniem jest zawężenie kierowania do województwa, miasta, dzielnicy lub mniejszych obszarów.
W przypadku firm zlokalizowanych w Gdańsku przykładowe geolokalizacje to: