- Czym są zdarzenia z życia?
- Dlaczego warto?
- W jakich kampaniach można użyć Zdarzeń z życia?
- Do jakich odbiorców jesteśmy w stanie dotrzeć?
Czym są zdarzenia z życia?
W poszczególnych etapach naszego życia mają miejsce przeróżne sytuacje. Bardzo często w istotnych dla nas momentach zaczynamy „googlować” w wyszukiwarce, szukając porad, wskazówek, opinii czy też informacji na dany temat. Na podstawie naszego zachowania algorytm jest w stanie rozpoznać pewne – mniej lub bardziej ważne – sytuacje, które z wysokim prawdopodobieństwem wydarzą się lub wydarzyły się w naszym życiu. Jeżeli dobrze zaplanujesz swoją kampanię, dostosujesz przekaz reklamowy do sytuacji w jakiej jest użytkownik – zwiększysz prawdopodobieństwo do pozyskania nowego klienta! Pozwolą Ci na to zdarzenia z życia – typ kierowania reklam w sieci reklamowej wg zainteresowań (zachowań) użytkowników.
Dlaczego warto?
Spójrz na listę dostępnych w panelu Google Ads zdarzeń z życia, które zamieściłem na końcu tego artykułu, a następnie wróć do czytania bieżącego akapitu… Już wiesz dlaczego zdarzenia z życia są warte Twojej uwagi? To sytuacje, które nie wydarzają się często. Niektóre z nich mogą wydarzyć się tylko raz w życiu użytkownika. W przypadku niektórych branż to bardzo ważne, aby w danym momencie dotrzeć do takich użytkowników. Do tej pory pewnie cały czas pod uwagę były brane przez Ciebie słowa kluczowe jakich może użyć Twój potencjalny klient w wyszukiwarce. Teraz możesz wykorzystać kolejną formę dotarcia do tych samych osób, zwiększając szansę na pozyskanie konwersji.
Odniosę się do jednego przykładu, tzn. „Osoby planujące wkrótce zakup domu”. Jeżeli ktoś planuje zakup domu to z pewnością potrzebuje wyposażenia (meble, sprzęt agd, rtv). Być może takie osoby byłyby również zainteresowane usługami projektowania ogrodów oraz wdrożeniem takiego projektu w życie przez kolejną firmę, która specjalizuje się w budowaniu domowych ogrodów. Dom to również nie mały wydatek, dlatego właściciele nieruchomości w trosce o swoje bezpieczeństwo potrzebować będą ubezpieczenia nieruchomości oraz rozważyć mogą usługi firmy ochroniarskiej. Coraz bardziej popularną usługą jest również „inteligentny dom” – ta usługa pozwala zautomatyzować pewne czynności, które ułatwiają życie np. gaszenie światła, włączanie ogrzewania, zamykanie okien podczas nieobecności domowników.
Podałem zaledwie kilka rodzajów firm, którym spodobałaby się ta forma kierowania reklam w Google Ads. Wyobraź sobie, że chętnych na taką grupę odbiorców jest znacznie więcej. Musisz też wiedzieć, że wciąż mało reklamodawców wykorzystuje Zdarzenia z życia w swoich kampaniach. Wniosek – wyprzedź swoją konkurencję i wprowadź je do swoich kampanii Google Ads!
Promocja na pierwszą kampanię
Wyślij zapytanie, a otrzymasz wycenę kampanii!
Oferta obowiązuje do 18 lipca lub wyczerpania kodów promocyjnych.
W jakich kampaniach można użyć Zdarzeń z życia?
Zdarzenia z życia można wykorzystywać w kampaniach video realizowanych w serwisie YouTube oraz w kampaniach e-mail marketingowych w Gmail (Gmail Sponsored Promotions)
Do jakich odbiorców jesteśmy w stanie dotrzeć?
- Emeryci i osoby w wieku przedemerytalnym
- Nowi emeryci
- Osoby, które wkrótce przejdą na emeryturę
- Nowi właściciele zwierzęcia domowego
- Osoby, które od niedawna mają kota
- Osoby, które od niedawna mają psa
- Osoby, które wkrótce będą miały kota
- Osoby, które wkrótce będą miały psa
- Osoby remontujące dom
- Osoby, które niedawno wyremontowały dom
- Osoby, które wkrótce wyremontują dom
- Osoby zakładające firmę
- Osoby, które niedawno założyły firmę
- Osoby, które wkrótce założą firmę
- Osoby zmieniające pracę
- Osoby, które niedawno rozpoczęły nową pracę
- Osoby, które wkrótce rozpoczną nową pracę
- Przeprowadzka
- Niedługo po przeprowadzce
- Planujący przeprowadzkę
- Ukończenie studiów
- Kończący studia
- Niedawni absolwenci
- Zakup domu
- Osoby planujące wkrótce zakup domu
- Osoby, które niedawno kupiły dom
- Ślub
- Nowożeńcy
- Planujący ślub
Przeczytaj również: