Każdy reklamodawca korzystający z systemu reklamowego Google Ads zanim rozpocznie promocję swoich usług powinien zdefiniować cel kampanii. Wyznaczając cel jesteś w stanie ocenić po pewnym czasie, czy działania reklamowe przynoszą oczekiwane rezultaty. Jednym z najczęściej definiowanych celów kampanii reklamowych w Google Ads jest pozyskanie danych kontaktowych od potencjalnego klienta, czyli tzw. lead. Otrzymując te dane bezpośrednio od ich posiadaczy jesteś w stanie zadzwonić lub napisać wiadomość do osoby, która wyraziła zgodzę na kontakt z Twoją firmą. Oferta, którą zobaczył użytkownik musiała być na tyle atrakcyjna, że zdecydował on się na pozostawienie swoich danych i z dużym prawdopodobieństwem stanie się Twoim klientem.
Formularz kontaktowy nie generuje leadów?
Pozyskanie danych kontaktowych od osoby zainteresowanej Twoją ofertą lub usługami, na Twojej stronie internetowej zapewne odbywało się dotychczas za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jednak wypełnienie takiego formularza na urządzeniu mobilnym dla wielu użytkowników może sprawić dużą trudność, co wpływa na rezygnację z pozostawienia danych przez niektórych z nich. Tracisz część klientów, ale jest sposób, abyś mógł wykorzystać lepiej urządzenia mobilne w generowaniu leadów. Sposobem na zwiększenie efektywności jest wprowadzone niedawno rozszerzenie formularza kontaktowego, które ułatwia pozyskanie kontaktów do potencjalnych klientów.
Promocja na pierwszą kampanię
Wyślij zapytanie, a otrzymasz wycenę kampanii!
Oferta obowiązuje do 18 lipca lub wyczerpania kodów promocyjnych.
Jak działa Rozszerzenie formularza kontaktowego?
Użytkownicy korzystający z wyszukiwarki Google nie muszą wchodzić na stronę internetową, by wysłać zapytanie do Twojej firmy. Jak pewnie już zauważyłeś, ścieżka prowadząca do realizacji celu jakim jest złożenie zapytania, zostaje wówczas skrócona. Wypełnienie formularza jest uproszczone, a Ty zyskujesz więcej kontaktów od potencjalnych klientów.