Już jakiś czas temu, bo w grudniu 2018 nastąpił pewnego rodzaju przełom w modelu rozliczeniowym w kampaniach sieci reklamowej Google. Do tej pory płatność pobierana była w momencie interakcji użytkownika z reklamą – kliknięcie. Teraz oprócz rozliczenia za kliknięcia czy wyświetlenia mamy możliwość rozliczenia za faktycznie zrealizowane konwersje (CPA). W związku z tym konto Google Ads zostanie obciążone wówczas, gdy dojdzie do wykonania przez użytkownika określonego działania – konwersji.
Jak włączyć rozliczanie za konwersje w kampaniach sieci reklamowej?
Bym móc skorzystać z płatności za konwersje należy mieć minimum 100 konwersji w ciągu ostatnich 30 dni. Jeżeli spełniasz ten warunek to w ustawieniach kampanii włącz strategię ustalania stawek „Docelowy CPA”. Wówczas istnieje możliwość wyboru czy płatność pobierana będzie za Kliknięcia czy konwersje.
Warto wiedzieć, że przy rozliczeniu za konwersje, Google Ads może wydać więcej niż wynosi budżet dzienny. Zmieniając model na rozliczenia za konwersje, warto więc kontrolować dzienne wydatki.
Promocja na pierwszą kampanię
Wyślij zapytanie, a otrzymasz wycenę kampanii!
Oferta obowiązuje do 18 lipca lub wyczerpania kodów promocyjnych.