Konfiguracja płatności konta Google Ads (AdWords)

Łukasz Wiśniak Łukasz Wiśniak, dnia 2019.08.13

Kraj rozliczenia

Wybierz kraj rozliczenia oraz walutę. Pamiętaj, że walutę można wybrać tylko raz.

Profil płatności (opcjonalnie)

  • Dla użytkowników, którzy mają wiele kont i profili płatności – sa one zapisywane po jednorazowym dodaniu. Jeżeli chcesz założyć konto adwords dla innej domeny tego samego podmiotu – ten sposób zaoszczędzi Twój czas.
  • Następnie możesz wybrać jeden z zapisanych „Profilów płatności”

Informacje o kliencie

  • Jeżeli punkt „Profil płatności” nie dotyczy Ciebie, to możesz uzupełnić dane swojej firmy.
  • Zdefiniuj czy jest to konto firmowe czy prywatne
  • W przypadku firm – podaj NIP firmy
  • Wpisz nazwę i adres firmy (oprócz nazwy firmy, musisz również podać imię i nazwisko osoby kontaktowej – pamiętaj, że będą one widoczne również na fakturze adwords)
  • Podaj dane Głównej osoby kontaktowej wraz z numerem telefonu i adresem  e-mail – dane posłużą do kontaktu

Promocja na pierwszą kampanię

Wyślij zapytanie, a otrzymasz wycenę kampanii!
Oferta obowiązuje do 18 lipca lub wyczerpania kodów promocyjnych.


    Ustawienia płatności

    W tym miejscu możesz wybrać czy płatności będą realizowane automatycznie lub też możesz zdecydować się na większą kontrolę i ustawić płatności ręczne

    Płatności ręczne

    Metoda płatności bazuje na zasadzie przedpłaty. Za każdym razem koszt zostanie odjęty od przedpłaty w przypadku naliczenia kosztu. Jeżeli zabraknie środków z przedpłaty – wyświetlanie reklam zostanie wstrzymane do czasu kiedy konto przedpłaty zostanie ponownie zasilone.

    Ustawienia automatyczne

    W tej metodzie płatności Twoje konto bankowe jest obciążane dopiero wtedy kiedy zostanie osiągnięty zdefiniowany przez Ciebie wcześniej próg należności lub po upływie 30 dni od momentu kiedy miała miejsce ostatnia płatność automatyczna.

    Czy spodobał Ci się ten artykuł?

    Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

    Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

    Bądź pierwszą osobą, która oceni ten wpis!

    Podziel się
    Autor

    Łukasz Wiśniak

    Od 2011 roku zajmuję się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Jestem Certyfikowanym Specjalistą Google Ads. Prowadzę kampanie, udzielam konsultacji, a także dzielę się wiedzą i doświadczeniem podczas praktycznych szkoleń z Google Ads. Jako konsultant i audytor pomagam też domom mediowym lub bezpośrednio klientom w opracowaniu strategii, audytowaniu kont reklamowych lub też mówiąc kolokwialnie szybkim "podkręceniu" wyników kampanii Google ads. Wykładam również na uczelniach wyższych. Na Akademii Leona Koźminskiego prowadzę praktyczne zajęcia z reklamy w Google Ads (reklama w wyszukiwarce Google, reklama video w YouTube, kampanie produktowe w Google Shopping) oraz Google Analytics. Gościnnie miałem okazję również prowadzić warsztaty z reklamy Google Ads w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


    Zobacz wszystkie wpisy napisane przez Łukasz Wiśniak
    Najświeższe informacje

    Dołącz do newslettera.
    Bądź na bieżąco!

    Blog

    Najnowsze artykuły