Rynek aplikacji mobilnych
Posiadanie smartfona w dzisiejszych czasach nie jest już niczym nadzwyczajnym, a urządzenia mobilne towarzyszą nam praktycznie w każdym momencie w ciągu dnia. Globalna liczba pobrań aplikacji mobilnych na system iOS w 4 kwartale 2017 roku wyniosła 7,7 mld, a łączne zarobki twórców tych aplikacji zamknęły się na poziomie 11,5 mld dolarów (źródło: App Annie). Nic dziwnego, że twórcy aplikacji prześcigają się w tworzeniu coraz to nowszych i bardziej oryginalnych rozwiązań, by móc znaleźć się w TOP aplikacji AppStore (pod względem liczby instalacji na iOS). Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz od razu zacząć pozyskiwać nowych użytkowników aplikacji to koniecznie wypróbuj Apple Search Ads – nowe narzędzie od Apple, które pomoże Ci wypromować aplikację na iOS w AppStore!
Co to jest Apple Search Ads?
Apple Search Ads to system reklamy stworzony przez Apple Inc., który umożliwia promowanie aplikacji mobilnych w płatnych wynikach wyszukiwarki w AppStore.
Dlaczego warto?
Wysoki współczynnik konwersji w Apple Search Ads
- Stosunek konwersji (Installs) do kliknięć w reklamę (Taps) wg Apple wynosi około w granicach 50%. Sprawdziłem to w kilku kampaniach i mogę potwierdzić to osobiście. W przypadku niektórych słów kluczowych można nawet zwiększyć ten wskaźnik do 60% i więcej. Wszystko zależy od tego jakich słów kluczowych użyjemy w kampanii promującej aplikację i oczywiście od tego jak skutecznie będziemy ją optymalizować.
Użytkownicy Apple, korzystają z AppStore bardzo często
- 70% użytkowników używa wyszukiwania w AppStore w celu znalezienia i instalacji aplikacji
Ogromny udział AppStore w liczbie pobrań aplikacji na iOS
- 65% instalacji aplikacji mobilnych na iOS ma miejsce bezpośrednio poprzez
Rodzaje kont Apple Search Ads
- Podczas rejestracji w systemie reklamowym Appple, mamy do wyboru konto Basic lub Advanced.